środa, 22 stycznia 2014

Nowa członkini!


Imię: Japanese Cherry
Przezwisko: Cherrnese

Wiek: 2 lata
Płeć: Samica (wadera)
Charakter: miła, uczciwa, wredna, ale tylko gdy ktoś obraża anime, mangę, japonie lub coś z tych rzeczy, romantyczna, odważna.
Zainteresowania: Manga, anime, Japonia, jest otaku, japońskie fryzury.
Moce: Może przywołać kwiaty wiśni spadające powoli z nieba, rozpoznaje gdy ktoś kłamie, rozpoznaje wilki będące otaku, chwilowe latanie.
Cechy szczególne: różowa gwiazdka na nosie, japoński znak na poduszeczce prawej łapy.
Historia: Był ciepły jesienny dzień. Jak zwykle podeszłam do mojej czereśni i zaczęłam do niej mówić. Wilki uważały za nienormalne rozmawiać z roślinami, ale ja miałam magiczną umiejętność... więc? Czemu wilki tego nie tolerowały? Już wielokrotnie zostałam wyrzucona przez te "dziwactwa" z różnych watah, tak więc nie szukałam kolejnych... bo po co? By znów się ośmieszyć? Chodziłam tak po łąkach jak zwykle myśląc o niebieskich migdałach i nurzając się myślami w dalekich krainach pełnych magii i światła. Wtedy to przed mój pysk wybiegła jakaś wadera... potknęła się i zaraz obie leżałyśmy na ziemi. Wtedy wadera zaprosiła mnie do watahy... tak w ramach przeprosin no, a ja jak zwykle bez namysłu się zgodziłam. Teraz nie żałuję swojej decyzji.
Stanowisko: Szaman
Status: Omega
Rodzina: Zdechła o_O
Partner: zauroczona w Akreonie, ale ćśśśś! Tajemnica ;D
Szczenięta: Może kiedyś?
Właściciel: Kometa112 (howrse)