czwartek, 30 stycznia 2014

Nowa członkini!


Imię: Siła
Przezwisko: Ebusu
Wiek: 2, 5 roku
Płeć: Samica
Charakter: jest spokojna i bardzo odważna
Zainteresowania: czytanie,polowanie , doskonalenie latania, doskonalenie mocy, pływanie
Moce: latanie, umiejętność władania ogniem, przywoływanie swojego pomocnika,
walka ogniem, umiejętność czytania w myślach (zwykłym wilkom), rozpoznawanie terytorium
Cechy szczególne: mała centa na lewym uchu, na prawej nodze znak ognia
Historia: Pewnego razu szłam z rodzicami na spacer i się oddaliłam żeby powąchać kwiat gdy się spostrzegłam rodziców już nie było. Szukałam ich ale nie znalazłam wtedy dotarło do mnie że się zgubiłam. Następnego dnia poszukałam źródełka aby się napić coś mnie tchnęło i weszła nagle coś się stało zobaczyłam bramę. Podpłynęłam do mnie a później przeniosłam się do innej krainy.
Stanowisko: Mag
Status: Omega
Rodzina: Rodzice
Partner:szuka
Potomstwo: chcę mieć
Właściciel: Elma21 na doggi i howrse