piątek, 24 stycznia 2014

Nowa członkini!



 
Imię: Green Luck
Przezwisko: Shiawase(po jap. "szczęście")

Wiek: 3 lata
Płeć: samica (wadera)
Charakter: sympatyczna, wrogo nastawiona do krytykujących NARUTO, spokojna, ale umiejąca się bawić, rozważna, dzielna
Zainteresowania: japońskie anime i manga Naruto, Japonia, japońskie tradycje,oglądanie gwiazd z drugą połówką
Moce: latanie(bieganie w powietrzu), przywoływanie pomocnika- Green Defender tzw. Tasuke [jap. pomoc]
, zdolności medyczne, po gruncie szybkość błyskawicy
Cechy szczególne: łańcuszek z zielonym kryształem w kształcie symbolu Konohy
 Historia: Co teraz! Gonią mnie! Rodzice oddali swoją wolność, abym mogła uciec. Gdzie się schować? Są coraz bliżej!!! Oceńmy sytuację: latanie odpada- tylko po ziemi biegam jak błyskawica, czego i tak nie mogę wykorzystać, bo oni są z tego samego klanu Midori[jap. zielony]; dalej - medyczne zdolności- gdzie, mogę jedynie wyleczyć sobie mózg z takich pomysłów. Raz, raz Shiawase, myśl... Tak to jest to- prędko Tasuke na pomoc!!! Gdzie ja mam mój łańcuszek? O niee!!! musiałam go zgubić! Na pomoc!!!
A co to? Ten blask, ten niebieski kolor, czy to możliwe czczy ktoś mnie tu usłyszał?Tu, w tej dziczy?
-Kim jesteś?
-To teraz nie ma znaczenia. Twój łańcuszek? Prędko wiejemy, dotknij mnie ogonem to staniesz się niewidzialna tak jak ja.
-Arigato[jap. dziękuję], skąd pochodzisz?
-Należę do Watahy Księżyca.
-Miło żyć ze świadomością, że chociaż niektórzy mają swój dom...
-Należysz już do jakiejś watahy?
-Od czasu porwania moich rodziców nie miałam okazji...
-To chodź ze mną... nie pożałujesz
--------------------------------------[po kilku dniach wędrówki]---------------------------------------------------
-Tu jest niesamowicie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stanowisko: Mag
Status: Omega
Rodzina: Matka YelloWolf; Ojciec BluWolf obecnie poszukiwani przez Shiawase
Partner: szuka (najlepiej o niebieskim futrze-kojarzy jej się z niebem)
Potomstwo: chce mieć
Właściciel: HOWRSE: Patka6 ; DOGGI: LoveDogs37